Kerbal Space Program: Breaking Ground
Kerbal Space Program: Breaking Ground Expansion is de tweede uitbreiding voor de veelgeprezen ruimtevaartsimulator Kerbal Space Program. Met interessante wetenschappelijke projecten en een meer uitgebreide toolset biedt deze uitbreiding je meer mogelijkheden ná het bereiken van hemellichamen. -Oppervlaktekenmerken: Een belangrijke toevoeging is te vinden op de hemellichamen in het zonnestelsel. In het landschap zijn nu meteoren, kraters, rotsformaties, cryovulkanen en nog veel meer aanwezig. -Robotonderdelen: Hier wordt al een tijdje om gevraagd en nu kunnen ze in KSP gebruikt worden! Dankzij een scharnier, zuiger, rotor en rotatieservo in verschillende afmetingen, kunnen spelers niet alleen nieuwe uitdagingen aangaan maar ook de creatieve mogelijkheden van voertuigen uitbreiden. -Ingezette wetenschap: Je kunt nu nieuw wetenschappelijk onderzoeksmateriaal (weerstation, slijm-observatie en meer) meenemen in een container en inzetten op hemellichamen om gegevens te verzamelen.