Kan-Ra
Kan-Ra verrijst! Deze krachtige tovenaar die per ongeluk is vrijgelaten door Ultratech gebruikt duistere magie en krachtige vloeken tegen iedereen die hem in de weg staat. Bereid je voor om je tegenstanders te vervloeken, in de val te lokken, te grijpen en de vergetelheid in te slaan met zijn geavanceerde arsenaal vol trucs die vijanden angstvallig op hun stappen doen letten. Het personage Kan-Ra is beschikbaar in seizoen 2 Combo Breaker en seizoen 2 Ultra Edition.