KALIMBA
“Schitterende, prachtig ontworpen, diepzinnige stof tot nadenken… 10/10” Official Xbox Magazine “Een van de grootste traktaties van het hele jaar… 9/10” God is a Geek Baan je springend, schakelend en vliegend een weg door supermoeilijke ondergrondse puzzels in dit ongelooflijke nieuwe platformavontuur van het bekroonde Press Play! Het eiland Kalimba is in duisternis gehuld door een slechte sjamaan, en je totems moeten vanuit de onderwereld naar de hemel reizen om opnieuw licht in het land te brengen. Speel alleen of samen in een coöp-uitdaging die Official Xbox Magazine ‘magisch’ heeft genoemd. Download Kalimba nu en begin je avontuur!