Kabuto Park + Minami Lane - Bundle
Geniet van “Kabuto Park” en “Minami Lane” met deze bundel! Breng een heerlijke zomer door in Kabuto Park! Vang schattige insecten, train ze en win het zomerkampioenschap kevergevechten in dit kleine insectenverzamelspel! Verbeter je uitrusting om zeldzamere, sterkere en glimmendere kleine vriendjes te vinden. Kabuto Park is een lieflijk kort spelletje waarin je insecten verzamelt. Breng een maand door als Hana, een kleine meid op zomervakantie. Vang de beste insecten en maak ze sterker, stel zorgvuldig een team samen en neem het op tegen de andere kinderen om de keverkampioen van de zomer te worden. Je kunt rekenen op twee tot vier uur aan rustgevend insecten vangen, spannende korte gevechten en een heerlijk zomergevoel. -------- Welkom in Minami Lane! Bouw je eigen straat in deze knusse en luchtige managementsimulator. Minami Lane is een klein en lieflijk managementspel waarin je een straat in Japanse stijl maakt en beheert. Zorg dat iedereen tevreden is en kijk dan toe hoe de dorpelingen hun leven leiden. Er staat je 2 tot 4 uur speeltijd te wachten, met schattige tanuki's en een heleboel katten!