Kaartenpakket Majestic
Houders van de Oorlogsgames-kaartpas voor Halo 4: voorkom dat je dubbel betaalt en koop deze content NIET hier.In Landfall voer je infanteriegevechten op een verre planeet. In Monolith verken je de kwetsbare leegte van de ruimte (en de vuurkracht van je tegenstanders). De industriële setting van Skyline biedt nieuwe uitdagingen in redelijk bekende, maar soms benauwende ruimtes.