Jusant
Jusant is een gloednieuwe actie-puzzel-klimgame en een meditatieve tocht naar de top van een hoge toren. Daag jezelf uit in je eigen tempo, ontdek verschillende paden en ontrafel de geheimen van een verdwenen beschaving. Ervaar klimmen als nooit tevoren Gebruik je klimgereedschap en houd je staminameter in de gaten om succesvol door deze mysterieuze, veranderende toren te verplaatsen. Naarmate je hoger komt en je je vaardigheden verbetert, moet je bedenken hoe je het beste je beschikbare gereedschappen kunt inzetten om te komen waar je zijn wilt. Verken alternatieve paden en vind aanwijzingen wat hier is voorgevallen. Ontspan en geniet van de natuur Speel in je eigen tempo. Tijdens het klimmen kom je in adembenemende biomen vol flora en fauna, begeleid door een vredige en sfeervolle soundtrack. Zet jezelf schrap op droge, winderige hellingen, schuil in grotten die alleen worden verlicht door bioluminescentie en meer. Reis met een metgezel gemaakt van water Ontmoet de mysterieuze Ballast. Dit wezen gidst je tijdens je tocht door de natuur op je pad te laten ontwaken en aanwijzingen te onthullen die je helpen om het verleden van de toren te begrijpen en de top te bereiken.