Jurassic World Evolution 3: Deluxe upgradepakket
Het Jurassic World Evolution 3: Deluxe Edition upgradepakket biedt nog eens vier spectaculaire prehistorische soorten: families met mannelijke, vrouwelijke en jonge varianten. - Protoceratops - Guanlong - Thanatosdrakon - Concavenator Koop het Jurassic World Evolution 3: Deluxe upgradepakket inclusief Mosasaurus-skin, uniek Clark County-landschap en drie terreinwagenskins voor het onderhouds- en reparatieteam.