Johnny Trigger: Johnnybee DLC
Met deze DLC speel je vrij: - Johnnybee skin - Bulletstorm wapen - 100 extra hamers om andere upgrades in de basis vrij te spelen - Extra 25 puzzels om meer komische graphics vrij te spelen Pas je uiterlijk aan met de Johnnybee skin en pak nu een nieuw uniek wapen!