Johnny Trigger: Hunter DLC
Met deze DLC speel je vrij: - Hunter skin - Triforce wapen - 25 extra sleutels om vergrendelde deuren in de basis te openen - Extra 75 puzzels om meer komische graphics vrij te spelen Pas je uiterlijk aan met de Hunter skin en pak nu een nieuw uniek wapen!