Johnny Trigger: Hotshot DLC
Met deze DLC speel je vrij: - Hotshot skin - Afgezaagd wapen - 2500 extra edelstenen om andere valuta te kopen - 25 extra sleutels om vergrendelde deuren in de basis te openen Pas je uiterlijk aan met de Hotshot skin en pak nu een nieuw uniek wapen!