Johnny Trigger: Avenger DLC
Met deze DLC speel je vrij: - Avenger skin - Orkaan wapen - Extra 35000 geld om wapens en skins te kopen of te trekken in winkels - Extra 1500 edelstenen om andere valuta te kopen Pas je uiterlijk aan met de Avenger skin en pak nu een nieuw uniek wapen!