Jack
Jack, die zichzelf The Jackal noemt, sprokkelde zijn Trapper-arsenaal bij elkaar in de industriële ruïnes. Hij hanteert twee paar pistolen voor extra impact, zodat hij het ene paar kan herladen terwijl hij met het andere vuurt. Daarnaast gebruikt Jack een gehackte Survey Satellite om vijanden op te sporen en Repulsor-handschoenen om het monster te bedwingen.