Isonzo - Avanti Savoia Units Pack
OPMERKING: Het 'Avanti Savoia Units'-pakket was oorspronkelijk pre-order bonuscontent voor Isonzo, maar nu is het terug, met upgrades! Vroege gebruikers van het spel Isonzo die de Avanti Savoia Units Pack DLC bij de release hebben gekregen, krijgen de extra items automatisch gratis. Lees verder om te zien wat je erin aantreft! Het 'Avanti Savoia Units'-pakket introduceert twaalf iconische uniformen in Isonzo, van hoge stafofficieren tot zwaar uitgeruste aanvalstroepen en ingenieurs die gekleed zijn voor het graven van tunnels. De hoofddeksels in dit pakket zijn zeldzame en intrigerende items zoals geverfde camouflagehelmen en helmpantsers. Er zijn ook indrukwekkende snorren, gezichtsbeharing en een gezicht voor elke factie. Het 'Avanti Savoia Units'-pakket bevat 50+ items: - 6 Italiaanse uniformen - 13 Italiaanse hoofddeksels - 6 Oostenrijks-Hongaarse uniformen - 13 Oostenrijks-Hongaarse hoofddeksels - 2 gezichten - 7 gezichtsitems - 4 gezichtsbeharingsopties Meer details over het 'Avanti Savoia Units'-pakket: Oostenrijks-Hongaarse uniformen omvatten aanvalstroepen beladen met granaten, uitgebreide uitrusting en een zelden geziene manier om de iconische KuK-overjas te dragen. De schuttersuitrusting bestaat uit een grote overjas met zware uitrusting en enkele zeldzame camouflagepatronen op Oostenrijkse helmen. De ingenieur ziet eruit als een sappeur, met buidels TNT en alleen een overhemd en jasje voor de warme mijnen. Het uniform van de generaal-majoor stafofficier is opnieuw uitgebracht met twee hoofddeksels die zijn gemaakt naar gelijkenis met de Oostenrijkse commandant Hotzendorf. Voor Italiaanse troepen zijn er ook veel uitrustingsitems en interessante eigenaardigheden. De schutter heeft het kraagembleem van de 77e Toscaanse brigade, met Adrianushelmen die oorspronkelijk bedoeld waren voor het Russische leger. De aanvalsklasse vertoont een ongebruikelijke trui met een Arditi-schedel plus de zeldzame maar iconische Dunand- en Lippman-helmbeschermingsstukken. De Bersaglieri draagt een variant van de tuniek uit 1909, een cape en een iconische rode fez. Officieren dragen het uniform van de majoor-generaal stafofficier en kunnen worden gezien met een zeldzame stafofficiersversie van de Adrianushelm. In de latere jaren van WO1 verschenen er ongebruikelijkere voorwerpen op het slagveld. Prototypes van helmbepantsering en camouflageverf verschenen aan alle fronten. Hoewel ongewoon, bieden stukken als deze een belangrijke historische bijdrage aan WO1 en oorlogen daarna. Er zijn verschillende gezichtsbeharingstijlen, waaronder de indrukwekkende bakkebaarden van Burnside, de brede baard van Emerich Freiherr von Kaiffel, de Rennenkampf (verkozen tot 'meest episch' door de community) en de Adolphe Max. Gezichtsaanpassingen variëren van de extravagante pijp in kalebasstijl en een pince-nez-bril zoals gedragen door schrijver Anton Chekov, tot monocles voor de voorname heren op het slagveld. OPMERKING: DEZE DLC BEVAT ALLEEN COSMETISCHE INHOUD.