Iro Hero
In een wereld waarin mensen worden gebruikt als batterijen, heeft slecht één man de wil om dit te veranderen! Iro Hero is een verticale shoot 'em up met prachtige pixelgraphics, geïnspireerd door de vele 'old-school'-klassiekers. In 9 levels boordevol actie laat Iro Hero een frisse benadering zien van het populaire kleurenpolariteitsmechanisme, met interactieve levelelementen, kleurenzones, reflecterende oppervlakten en nog veel meer. Neem het op tegen 10 verschillende soorten vijanden met wel 100 verschillende gedragspatronen en versla 10 eindbazen die doen denken aan de oude arcadespellen. Ontgrendel speciale vaardigheden tijdens het spelen om je te helpen dat ene genadeschot af te vuren of te ontsnappen uit benarde situaties. Verhaal Het is het jaar 2306. Een eeuw nadat Nyagu de mensheid heeft geleerd om elektriciteit op te wekken vanuit hun eigen innerlijk, zijn bedrijven begonnen met het uitbuiten van mensen door ze in boerderijen te stoppen om stroom te produceren. Wat ooit een geschenk was, is een vloek geworden: mensen zijn gereduceerd tot niets meer dan een stroombron... Wanneer zijn eigen moeder in een van deze boerderijen sterft, realiseert Iro zich dat hij de macht heeft om deze gang van zaken te veranderen.