Insurgency: Sandstorm - Wheat Weapon Skin Set
Maai je vijand neer en scheid het kaf van het koren met de Wheat-wapenskinset. Deze skin is geschikt voor zes verschillende wapens. Je kunt de Wheat-wapenskin ophalen in het uitrustingsmenu van Insurgents voor de volgende wapens: - Rifleman: G36K - Breacher: Saiga12 - Advisor: MK 17 MOD 0 - Gunner: M60 - Marksman: TAC 338 - Secondary: PF940 Deze items worden als je ze koopt direct ontgrendeld in de game en je kunt ze combineren met andere cosmetische uitrustingsstukken. Ga vanuit het hoofdmenu naar het aanpassingsmenu om je ermee uit te rusten. De Wheat-wapenskinset is onderdeel van de Shell Shock-setbundel.