Insurgency: Sandstorm - Tactical Doc Gear Set
Bereid je voor op noodsituaties en steun je teamgenoten met de Tactical Doc-gereedschapsset voor het Security-team. Bevat zes verschillende cosmetische uitrustingsstukken: - Tactical Doc Hat - Tactical Doc Mask - Tactical Doc Top - Tactical Doc Bottom - Tactical Doc Gloves - Tactical Doc Boots Deze items worden als je ze koopt direct ontgrendeld in de game en je kunt ze combineren met andere cosmetische uitrustingsstukken. Ga vanuit het hoofdmenu naar het aanpassingsmenu om je ermee uit te rusten. De Tactical Doc-uitrustingsset is onderdeel van de bundel Resurgence Set.