Insurgency: Sandstorm - Phantom Gear Set
Besluip je prooi en schakel hem geruisloos uit met de Phantom-uitrustingsset voor Insurgents. Bevat vijf verschillende cosmetische uitrustingsstukken: - Phantom Headgear - Phantom Hands - Phantom Torso - Phantom Legs - Phantom Feet Deze items worden als je ze koopt direct ontgrendeld in de game en je kunt ze combineren met andere cosmetische uitrustingsstukken. Ga vanuit het hoofdmenu naar het aanpassingsmenu om je ermee uit te rusten. De Phantom-uitrustingsset is onderdeel van de Overrun-setbundel.