Insurgency: Sandstorm - Bloodwood Weapon Skin Set
Stort je in het strijdgewoel en jaag je vijanden de stuipen op het lijf met de Bloodwood-wapenskinset. Deze skin is geschikt voor zes verschillende wapens. Je kunt de Bloodwood-wapenskin ophalen in het uitrustingsmenu van Insurgents voor de volgende wapens: - Rifleman, Demolitions: M16A2 - Advisor: AKS-74U - Gunner: H21 - Breacher: TOZ-194 - Marksman: M99 - Secondary: Browning HP Deze items worden als je ze koopt direct ontgrendeld in de game en je kunt ze combineren met andere cosmetische uitrustingsstukken. Ga vanuit het hoofdmenu naar het aanpassingsmenu om je ermee uit te rusten. De Bloodwood-wapenskinset is onderdeel van de Overrun-setbundel.