Insane Robots
Vecht tot de DOOD in dit unieke kaartengevecht. Strijd in intense een-tegen-een-duellen. Leid een rebellie van rellende robots door spontaan gegenereerde survival-arena's. Maak korte metten met een kwaadaardige robotheerser in de waanzinnige 15+ uur durende single-player campagne. Insane Robots is een kaartengevecht ... GEHACKT! Word heer en meester over de 22 gevechtskaarten en ontwikkel je strategieën in extreem toegankelijke lokale, online twee-speler en single-player robotskirmishes. Gebruik HACKS en GLITCHES in de hitte van de strijd. Wees extreem sluw en verpletter je tegenstanders. Beklim de ranglijsten en verover de robotwereld! Trek ten strijde met meer dan 46 robots van alle kleuren en maten in vijf gevaarlijke omgevingen. Maak de bots sterker en krachtiger zodat ze steeds gevaarlijker worden. Ga op een legendarische reis vol gevaren en verrassingen terwijl een vervallen robotdystopie zich tijdens acht herspeelbare toernooien aan je onthult. Wissel botte robotbeledigingen uit tijdens het vechten. Verpletter de competitie en maak korte metten met alles en iedereen!