Infinite Adventures
Infinite Adventures is een dungeon crawling RPG geïnspireerd door klassieke dungeon-RPG's; met nieuwe, nieuwe mechanismen voor verkenning, bestrijding en progressie. Jij bent de reiziger, een held met een vergeten herinnering. Stel je feest samen en verken het Oneindige Labyrint om de waarheden van je verleden te ontdekken. Het avontuur begint als je kiest uit 5 races en 10 personageklassen om je held te maken door te kiezen uit bijna 200 levendige kunstwerken. Maak een feestje van bondgenoten om je te vergezellen tijdens je avontuur terwijl je 24 niveaus van de kerker verkent, samen met een oneindig aantal procedureel gegenereerde levels. Personages verdienen vaardigheidspunten die kunnen worden gebruikt om elk personage aan te passen. Er zijn meer dan 260 vaardigheden en 24 krachtige summon-vaardigheden om te beheersen. Je zult merken dat je je bezighoudt met de volledig verhalende verhaallijn terwijl je de uitdagingen van het Labyrint overwint. Vecht door honderden vijanden en tientallen bazen om de waarheid van je verleden te ontdekken en waarom het labyrint is gemaakt.