Infantry Attack: Strike From Above
Met deze DLC ontgrendel je: - Air Marker-secundair wapen met hoge schade per seconde! - 60 goudstaven om te besteden aan unieke wapens of boosters - 10000 cash om te besteden aan upgrades voor wapens en troepen Bereid je veel sneller voor op het volgende gevecht dankzij extra valuta en laat je tegenstanders proeven van je nieuwe wapen!