Infantry Attack: Drone Squad
Met deze DLC ontgrendel je: - UD-1 Whirligig-drone en Shark-drone met hoge schade per seconde! - 30 goudstaven om te besteden aan unieke wapens of boosters - 7500 cash om te besteden aan upgrades voor wapens en troepen Bereid je veel sneller voor op het volgende gevecht dankzij extra valuta en laat je tegenstanders proeven van je drones!