I Am Bread
"Ga op een heldhaftige reis om toast te worden! Bied alle gevaren het hoofd om je weg te vinden uit het huis van Bob, de nietsvermoedende eigenaar: van de keuken door de zitkamer naar de tuin en de wijde, wijde wereld in. Dit is niet alleen het meest diepzinnige verhaal dat je ooit gespeeld hebt, er is ook een waaier van opties waar je je tanden in kan zetten. Er is voor ieder wat wils dankzij de extra spelmodi en tal van broodsoorten! Breek snelheidsrecords terwijl je door de levels raast als een bagel, jaag je lotsbestemming na als knäckebröd in Cheese Hunt-modus, leef je uit als stokbrood en verniel alles wat je tegenkomt in destructiemodus. Trouwens, hebben we al gezegd dat brood ook de ruimte kan verkennen?"