HyperBrawl Tournament
WORD EEN HYPERBRAWL-LEGENDE De grootste helden van het universum hebben zich verzameld om de strijd aan te gaan in een kosmische confrontatie: het legendarische HyperBrawl Tournament! Gewapend met unieke wapens en hongerig naar roem ga je in dit arcade knoksportspel lokaal of online in legendarische gevechtsarena's de strijd met elkaar aan. WORD MEESTER VAN HET HYPEREFFECT Alleen de meest elitaire kampioenen van het universum zijn in staat om deze geweldige vaardigheid te gebruiken. Met het hypereffect krijg je controle over een geschoten bal, zodat hij 'magisch' langs tegenstanders en obstakels vliegt en je legendarische goals scoort die je alleen in HyperBrawl ziet. CHANNEL DE HYPERKRACHT De legendarische hyperkracht zit in je DNA gebakken. Channel hem voor het uitvoeren van beslissende aanvallen waarmee je je vijanden letterlijk met explosieve kracht uit de arena knalt. HELDEN KOMEN SAMEN Helden met een legendarische status in hun eigen wereld komen samen uit de verste uithoeken van het universum om in HyperBrawl Tournament de strijd aan met elkaar aan te gaan. Kies uit 12 helden van 3 klassen, rust ze uit met dodelijke wapencombinaties en verf hun bepantsering voor een verpletterende overwinning. AGRESSIEVE ARENA'S Maak verre reizen door tijd en ruimte naar de HyperBrawl-arena's die zich op de thuisplaneten van de helden zelf bevinden. Bewonder het hoogliggende stadion van Chromestad met zijn cyberpunkstijl, het oude stadion van Staalhenge of de demonische rechtbank van Azdritch. Elke arena barst van de levensgevaarlijke obstakels en vallen die elke wedstrijd nog uitdagender en onvoorspelbaarder maken. LAAT DE STRIJD LOSBARSTEN Ga de strijd aan in de campagnemodus en stijg in het klassement. Word een ware legende in de melkwegcompetitie waarin je elke held van het toernooi moet verslaan. Haal nog meer medailles in de kosmische cup, of ga volledig op in de multiplayergekte van de blitzmodus. Ga de strijd aan met spelers van over de hele wereld, word de ultieme HyperBrawl-kampioen en bereik een sterrenstatus in het hele universum!