Hyper Mirror Run
Race head-to-head in de spannende wereld van HYPER MIRROR RUN. Strijd lokaal tegen je vrienden of daag een AI-tegenstander uit. Navigeer door gespiegeld werelden, beheers precieze sprongen en gebruik wapens om vijanden te verslaan. Duik in deze 2D-platformgame vol snelle actie en volop plezier! Zal het je lukken om elke uitdaging te overwinnen, vijanden te verslaan en de machtige bazen aan het einde van elk van de 5 unieke werelden te trotseren? Vergeet niet om edelstenen te verzamelen om extra levens te verdienen en je kansen te vergroten om je tegenstander te verslaan. Kenmerken: * 55 boeiende levels: Verken zorgvuldig ontworpen levels verspreid over 5 unieke werelden. * Versusmodus: Speel lokaal tegen je vrienden in spannende head-to-head gevechten. * Singleplayer-variatie: Kies uit 3 AI-moeilijkheidsniveaus in de singleplayer-modus om de uitdaging aan te passen. * Unieke retro visuals: Laat je onderdompelen in de betoverende pixel art en levendige retrostijl. Kies uit verschillende schattige personage-skins om je eigen stijl en flair te uiten. * Precieze en plezierige besturing: Ervaar een besturing die zowel precies als prettig is, zodat je elke beweging perfect onder de knie krijgt. * Exclusieve soundtrack: Geniet van een meeslepende game-ervaring met een originele soundtrack die speciaal voor het spel is gecomponeerd, inclusief sfeervolle melodieën.