Hunter's Legacy Bundle
Roep respect en angst op in de onderwereld met een look die geïnspireerd is door een van de meest gevreesde premiejagers in het heelal. De Hunter's Legacy-bundel bevat cosmetische items voor Kay en haar blaster, Nix, de speeder en de Trailblazer.