Hunt: Showdown - Last Gust
Alison's Winfield was een trouwe metgezel gedurende een roemruchte carrière en was betrouwbaar tot het einde toe en een constante, troostende herinnering aan het huis dat ze achterliet toen ze naar Louisiana reisde.