Hunt: Showdown - Fire Fight
De Fire Fight bevat twee Legendary Weapons: - Algiers Phoenix (wapen) - Fire Torn (wapen) De Algiers Phoenix dankt zijn naam aan de brandweer van New Orleans, die verschillende slachtoffers ‘uit de as liet herrijzen’ toen deze hen bevrijdde uit de vlammen die de wijk Algiers verslonden. Een zwaar mes dat zowel in noodgevallen als in het veld handig is. Fire Torn: Deze Sparks LRR is verkoold maar niet vernietigd en vormt geen bewijs van de vernietigende kracht van vuur, maar van de veerkracht van datgene dat ertegen bestand is. Een symbool van hoop op verjonging.