Hunt: Showdown - Double or Nothing
Double or Nothing kent zes wapens. Je kunt deze eenhandige wapens in paren gebruiken of los. De zes dodelijke wapens in deze DLC zijn: - Ethyl (wapen) - Jana (wapen) - Dusk (wapen) - Dawn (wapen) - Jekyll (wapen) - Hyde (wapen) Jekyll Deze Caldwell is een van de twee wapens die balanceren op de grens tussen duister en licht, kwaad en goed. Jekyll vuurt in naam van de gerechtigheid, maar heeft Hyde nodig als tegenwicht. Hyde De tweede Caldwell is Hyde, een afspiegeling van de dualiteit van de mens, een instrument van wraak, moord en boosaardigheid dat Jekyll nodig heeft als compensatie voor zijn extreme trekjes. Dusk Deze Nagant Silencer is een van de twee wapens die de grenzen van het duister afbakenen. Dusk straalt helder als Arsu, de god van de avondster, maar wordt altijd gedefinieerd door de komst van Dawn. Dawn De tweede Nagant Silencer is vernoemd naar de dageraad, die net zo helder straalt als Azizos, de god van de morgenster, maar altijd ruimte zal laten aan de komst van Dusk. Ethyl Een van de twee LeMats die zijn ontworpen ter ere van de hard rijdende, snel schietende, postkoets berovende tweeling van de rondreizende showlegende uit het Wilde Westen. Ethyl is de meest onbezonnen en brutale van de twee, maar heeft altijd Jana nodig voor het nodige denkwerk. Jana De tweede LeMats is ontworpen ter ere van Jana, de slimmere en coolere van de twee. Toch heeft ze altijd Ethyl nodig als er snel gehandeld moet worden.