Hungry Shark World
VERKEN DE OCEAAN Vecht tegen mensen, machines en dieren terwijl je eilanden, tempels, steden en ijsbergen verkent. Ontdek uitgebreide gebieden met elk hun eigen vijanden, verborgen schatten en unieke missies. GA EPISCHE EINDBAASGEVECHTEN AAN Ga de strijd aan met alles wat de zee tegen je inzet: van griezelige koboldhaaien en de liefelijke haringhaai tot prehistorische monsters en enorme onderzeeboten. Achter elk hoekje schuilt een uitdaging, dankzij de nieuwe vijanden en het speltempo! MISSIES Daag jezelf ter land, ter zee en in de lucht uit met meer dan 250 missies die je vaardigheden testen. Het gaat niet meer om zomaar alles opvreten; gebruik je verstand om missies uit verschillende scenario's te voltooien.