Human: Fall Flat Legacy
In Human: Fall Flat speel je Human, de wiebelige mensenheld die droomt van surrealistische plekken vol puzzels waarin hij de uitgang nog moet vinden. De puzzels hebben verschillende oplossingen en stellen je creativiteit, verkenning en vernuft op de proef, en elke optie is welkom! DE WIEBELIGE KUNST VAN PARKOUR – Human kan lopen (min of meer in een rechte lijn), trekken, duwen, dragen, klimmen, breken en objecten hanteren! Deze bewegingen onder de knie krijgen is je eerste hilarische uitdaging. LOKALE CO-OP – Speel met een vriend(in) of familielid, werk samen om een taak te volbrengen of stoei een uur met elkaar op de gekste manieren. ONLINE MULTIPLAYER-JANBOEL – Val binnen in openbare lobby's of maak je eigen lobby. Nodig je vrienden uit en lach je krom om 8 klungelige Humans die maar blijven wiebelen en omvallen. Ontdek hoe extra handen tot nieuwe oplossingen en mogelijkheden leiden of zorg lekker voor een nog grotere janboel! 8 Humans met een katapult, dat moet je zien! AANPASSING - Humans kledingkast zit boordevol gekke pakken; van bouwvakker tot hond, zomerse toerist, astronaut, ninja... Kies een hoofd, boven- en onderlijf of verander de kleuren! Maak je eigen Human. SURREALISTISCHE LANDSCHAPPEN – Verken eindeloze levels die de natuurkundige wetten volgen. Je kunt bijna elk beschikbaar object in het spel hanteren en je kunt bijna overal naartoe; een speeltuin vol vrijheid.