House Flipper Remastered Collection
RENOVEREN IS NOG NOOIT ZO MOOI GEWEEST House Flipper Remastered Collection is jouw geüpdatet toegangsbewijs tot de chaotische maar heerlijke wereld van renoveren. Neem als solo-renoveerder vervallen huizen onder handen en tover ze om tot pareltjes. Nu met betere visuals, stemmen en verse content – vertrouwd, maar véél beter. HERWERKTE VERHAALLIJN Ontmoet nieuwe personages, geniet van volledige voice-acting en volg een vernieuwd verhaal dat elke klus meer karakter geeft. Renoveren voelt nu persoonlijker dan ooit. WAT IS LIEFDE? Ontdek gloednieuwe verhalen, speciaal gemaakt voor deze versie. Help pasgetrouwden aan hun droomhuis of iemand die écht van koffie houdt. Verwacht warme personages, emotionele momenten en huizen met een verhaal – en misschien een bijzondere klik. ALLE DLC’S IN ÉÉN PAKKET Nieuw in House Flipper of klaar voor meer? Dan zit je goed. House Flipper Remaster bundelt alle uitbreidingen in één ultieme editie. Compleet, overzichtelijk – aan jou om er iets moois van te maken.