House Flipper - Pets
Adopteer een huisdier Vindt jij een plek voor iemand speciaal in jouw onlangs gerenoveerde woning? Dankzij Pets DLC heb je de kans om voor een leuke metgezel te zorgen en een geweldige tijd samen te beleven! Je nieuwe harige buddy vertegenwoordigt een van de tien populaire honden- of kattenrassen, maar dat is niet het einde van geweldig nieuws! Met de DLC u ook kiezen tussen andere diersoorten zoals konijnen, schildpadden, papegaaien of hamsters! Neem je nieuwe huisdier in huis en zorg ervoor en geef het alle liefde van de wereld. Spendeer veel tijd met je nieuwe buddy, en zorg dat je nieuwe buddy zich helemaal thuis voelt in zijn nieuwe huis! Creëer een unieke relatie met je nieuwe schattige huisgenoot! Een unieke stijl Krijg toegang tot een exclusieve set items en decoratie elementen, waarmee je een gezellig landhuis voor jouw en je huisdier kan ontwerpen. Comfortabele banken, pluizige kussens en tonnen decoraties voor een onvergetelijke reis! Vergeet niet om een mooie en warme plek voor je lieve metgezel voor te bereiden! Een speciaal ontworpen kamer en een speelzone in de achtertuin, dat zou geweldig zijn. De nieuwe locatie en grote open ruimtes zullen zich vullen met nieuwe herinneringen. Ontdek nieuwe woningen, van huizen met gezellige zolders en terrassen tot enorme landelijke huizen met 2 verdiepingen! Uw eigen dierenhotel In Cozy Village kun je een veilig dierenhotel creëren voor een groep blije dieren. Bereid de plaats voor door ervoor te zorgen dat alle vereisten zoals speelplekken, waterbakken en voedsel dispensers aanwezig zijn! Hoe beter de omstandigheden, hoe meer mensen je zullen vertrouwen met het verzorgen van hun huisdieren, en hoe groter de winst. Pets DLC bevat: - 13 populaire honden- en kattenrassen beschikbaar voor adoptie! - Andere huisdieren zoals konijnen, schildpadden, papegaaien en hamsters. - Meer dan 800 nieuwe unieke items. - 11 nieuwe ranch-thema eigendommen. Droomde je er altijd van om voor in een gezellige plattelandshuis te wonen met een schattig huisdier aan je zijde? Als het antwoord ""ja"" is, dan is deze DLC er voor jou!