House Flipper - Party Furniture Pack
Maak je klaar voor absoluut plezier! In deze tijd van het jaar is een feestje alles wat je nodig hebt! Duik in het nieuwste meubelpakket waarmee je de wildste feestjes in het House Flipper-universum kunt geven! Licht? Camera? Muziek? We hebben alles! Geef je de voorkeur aan klassieke disco? Of misschien de moderne Neon Disco? Hoe dan ook, we hebben voor iedereen iets! Het DLC bevat meer dan 200 nieuwe items!