House Flipper - Luxury
Hallen, fabrieken en oude huurhuizen wachten op renovatie! Restaureer antiek of kies een van de vele luxueuze meubelen die in de winkel op u wachten - er is keuze genoeg! Wanneer u een slimme woning inricht, zoek dan naar nieuwe oplossingen - misschien een zwembad in de woonkamer? Bezoek Moonrise. Geen kleine huisjes met tientallen kamers meer - hier telt het momentum! Glazen daken, ramen in plaats van muren en een plafond dat vele meters omhoog verdwijnt - zo leven koningen. Gebruik geruïneerde huizen en oude postindustriële gebouwen - fabrieken, hallen en magazijnen - om er luxueuze appartementen van te maken. De mensen van Moonrise Bay zijn veeleisende klanten. Ze zijn bereid om veel geld te investeren in een huis waar ze trots op zullen zijn. Naast de zorg voor de hoogste normen, zult u de specifieke smaak van uw klanten moeten voelen, ook al heeft niet iedereen er een. Dankzij nieuwe mogelijkheden voor het plaatsen van ramen en het creëren van zwembaden in de huizen, kunt u uw wildste visies ontwerpen en realiseren - geen beperkingen meer! Als modern meubilair niet je sprookje is, kun je proberen de meubels te restaureren die zich de afgelopen eeuwen herinneren. Het zal geen gemakkelijk karwei zijn, maar het eindresultaat zal veel voldoening geven. Terugkeren naar de klassiekers betekent niet dat je je comfort moet opgeven. Dankzij intelligente apparaten kunt u uw hele huis besturen! Verander de kleuren van de lichten, sluit en open de deuren - en dat alles zonder van de stoel af te komen! Met de toevoeging van de Luxury Flipper komen er tientallen nieuwe meubels in uw handen: zowel klassiek, antiek als modern. Een veelvoud aan kleurvarianten en modulaire sets stellen u in staat om elke kamer aan te passen aan uw visie op de perfecte woning. Tijd om Moonrise Bay te bezoeken!