House Flipper - Garden
Word een tuinman! Heb je er altijd al van gedroomd om tuinman te worden? Dankzij Garden Flipper DLC is het nu mogelijk! Maar voordat u uw eerste boom plant, moet je jouw perceel voorbereiden - zoals het opruimen van vuilnis en puin. Bereid je tuin voor op een totale make-over. Maai het gras, hak ongewenste bomen, trek onkruid uit en maak kronkelende paden door kleurrijke bloemperken. Ontdek compleet nieuwe opdrachten en maak kennis met de innovatieve mechanica die we in samenwerking met professionele hoveniers hebben ontworpen! Stap voor stap, verdiep je in de plantenwereld. Verander verwoeste tuinen in kleine meesterwerkjes, laat ze schitteren in je handen. Wees bereid om je eigen tuin aan te leggen… Beperk jezelf niet! Bij Garden Flipper bepaalt je zelf hoe je tuin eruit komt te zien! Hou je van de uitgestrekte tuinen zoals van het paleis van Versailles, of geeft je de voorkeur aan de minimalistische stijl zoals van de Zen-tuinen? Beperk jezelf niet! Laat je tuin jaloezie opwekken bij de buren, en laat kopers er voor vechten! En als je wilt, rust dan uit in je eigen rusthuis, dat al je zintuigen zal kalmeren en je nieuwe energie zal geven om nieuwe ideeën uit te voeren in je volgende huizen! De nieuwe toevoeging is niet alleen maar planten. We hebben meer dan duizend items voorbereid om variatie aan jouw perfecte tuin toe te voegen! De nieuwe toevoeging bevat: - 18 nieuwe opdrachten, - 3 nieuwe huizen, - meer dan 600 unieke items in vele varianten, waaronder meer dan 250 plantensoorten, - 8 gloednieuwe mechanieken.