Horrorpakket
Met deze gruwelijke kostuums bezorg je iedereen slapeloze nachten. De vleesetende Zombie-outfit doet iedereen die je tegenkomt rennen voor hun leven. Nog veel gruwelijker is de Hakker-outfit - daar krijgen zelfs nachtmerries een nachtmerrie van. Natuurlijk is geen enkel Horrorpakket compleet zonder een Weerwolf-outfit... daar ga je gewoon van huilen!