Horror Tale 1: Kidnapper
In dit horrorspel moet je jezelf samen met de hoofdpersonen onderdompelen in een spannend en opwindend avontuur! Kinderen worden al lange tijd vermist in Lakewitch en jij bent voorbestemd om dit griezelige mysterie op te lossen. Wie is de ontvoerder en waarom doet hij het? Waar verdwijnen de kinderen naartoe en hoe kunnen ze worden gered? Je kunt alle puzzels oplossen en de antwoorden vinden... als je niet bang wordt! In de eerste aflevering van deze horror ontmoet je je vriend Harry, die een plan heeft bedacht om je te redden van de ontvoerder van kinderen terwijl je wacht op de terugkeer van je ouders. Samen met hem probeer je de boomhut te versterken, zodat de enge ontvoerder je niet kan pakken. Op weg naar je doel wachten puzzels, angstmomenten, onverwachte wendingen en veel plezier op je! Het verhaal zal zich snel en zeer onvoorspelbaar ontwikkelen. Deze horrorgame is een spannend, leuk en eng avontuur naar het Amerika van de jaren '90!