Horde-stapel
"Koop 4 Horde Boosters en ontvang er gratis nog 1! Geef gas in Horde met 4 Horde Skill-kaarten en 1 verbruikbare Horde Bounty-kaart. Je kunt de kaarten van dit pack gebruiken in de Horde-multiplayerspeltypen en nieuwe vaardigheden opdoen of bestaande vaardigheden verbeteren. Door Horde Bounties te voltooien, verdien je credits of een XP-boost om je klasseniveau te verhogen!"