Holiday Bus Bundle
Ben je klaar voor je avontuur met FlixBus of je eigen busimperium op Fuerteventura? Ervaar de wereld van grote touringcars met Fernbus Simulator op de snelwegen en wegen van Europa in meer dan 100 steden en op meer dan 50.000 km wegennetwerk. De MAN Lion’s Coach bus is in samenwerking met FlixBus in volledige details gereproduceerd, klaar voor jou om naar busstations in heel Europa te rijden – dag en nacht en in elk seizoen van het jaar. Navigeer door uitdagingen zoals wegomleggingen, verkeersopstoppingen en ongevallen om je aan het strakke schema te houden, registreer passagiers en verkoop tickets. Originele cockpit, inclusief alle functies, het zeer gedetailleerde interieur en exterieur van de bussen, evenals de originele passagiersomroepen, garanderen een meeslepende en realistische sfeer. Dankzij het economische systeem in de nieuwe Tourist Bus Simulator kun je je eigen busmaatschappij oprichten op het populaire vakantie-eiland Fuerteventura. Je aanbod bestaat uit geplande routes, hotelshuttles of rondleidingen. Daarnaast moet je ook je vloot beheren, inclusief voertuigonderhoud en -zorg, en personeelsplanning. Als je succesvol bent, kun je je vloot voortdurend uitbreiden. In dit spel is het hele eiland trouw gereproduceerd, inclusief een groot aantal wegen en onverharde paden, steden, dorpen en stranden. Alle gebieden zijn toegankelijk. Dankzij de schaal van 1:5 kunnen zelfs lange busreizen in een aangename rijtijd worden voltooid. De MAN Lion's Coach is beschikbaar in twee maten. Je kunt kiezen uit verschillende busontwerpen om de juiste voor elke taak te vinden.