Hitman: Absolution - Sniper Challenge
Maak je klaar om de trekker over te halen in een compleet nieuwe wedstrijd in de prijswinnende Hitman-serie. Werk aan je sluipschuttervaardigheden en bereid je voor op Agent 47’s zwaarste en persoonlijkste opdracht ooit: Hitman Absolution.