Hidden Through Time
Hidden Through Time is een spel waarin je verstoppertje speelt met voorwerpen die zijn verspreid door de prachtige geschiedenis van onze wereld. Gebruik cryptische hints om elk geheim te ontdekken terwijl je de kleurrijke, handgetekende levels verkent. Vind genoeg voorwerpen om door te gaan naar de volgende fase en baan je een weg door alle vier de grote tijdperken. Verlang je naar meer of wil je je creativiteit de vrije loop laten? Onze editor is beschikbaar voor iedereen, zodat je je eigen levels kunt maken en delen via onze cloud! Hier kun je ook levels ontdekken, spelen en beoordelen die zijn gemaakt door mensen van over de hele wereld! Dus vergezel Clicky op zijn wonderlijke avontuur in Hidden Through Time!