Hello Engineer Demo
Je zit vast in het mysterieuze pretpark van je enge buurman? Laat je creativiteit de vrije loop, bouw bizarre voertuigen en vechtmachines, onthul de donkere geheimen van je buurman en zorg dat je ontsnapt. Hello Engineer is een multiplayer machinebouwgame in het universum van Hello Neighbor voor maximaal 4 spelers. Verzamel, bouw en overwin uitdagingen in de bizarre wereld van een mysterieus pretpark. Zet de gaafste machines van schroot in elkaar en daag je enge buurman en zijn boosaardige bots uit. Rol, vlieg of stuiter je een weg naar de overwinning. Elke machine die de klus kan klaren, is een succesvol ontwerp! Het is tijd om te bewijzen dat je beter niet met deze lokale uitvinders kan sollen in enorme machinegevechten!