Hell Warders
De hel staat aan onze poorten! Sta op als een van de machtige Hell Warders, een oude orde van helden met unieke krachten en vaardigheden om de duivelse hordes te weerstaan. Dring golf na golf van hels gebroed terug met een arsenaal aan wapens, vernietig hun angstaanjagende commandanten met krachtige vaardigheden en zet je leger van ridders, boogschutters en magiërs in om de strijd terug naar de hel te voeren! ACTIE-RPG MET TORENVERDEDIGING Bestuur krachtige helden, ontketen verwoestende vaardigheden en gebruik strategische verdedigingseenheden in deze gloednieuwe subgenre-game. STEL JE VERDEDIGING OP Stel boogschutters, ridders, magiërs en katapulten op: kies hun positie, upgrade hun vaardigheden en creëer de sterkst mogelijke weerstand. CO-OP VOOR 4 SPELERS Bundel je krachten met maximaal vier spelers en vecht tegen de legioenen van het kwaad! Hell Warders ondersteunt coöperatief spelen met vrienden en online matchen. KLASSEGEBASEERDE HELDEN Kies uit drie verschillende helden, elk met hun eigen unieke wapens, vaardigheden en capaciteiten. EEN UPGRADEBAAR ARSENAAL Door levels te voltooien word je beloond met bakens die je vaardigheden upgraden en krachtige artefacten vrijspelen om het zelfs tegen de zwaarste demonen op te nemen. EPISCHE ONTMOETINGEN Vecht tegen demonische monsters, van klein en talrijk tot episch en torenhoog. Elke helbewoner wil jou tegenhouden!