Hell Let Loose - Cavalry Coat
De Sovjetjas, die in de meest extreme weersomstandigheden werd gedragen, herinnert de tankbemanning aan de genadeloze winter en de maatregelen die genomen werden om te overleven. Deze downloadbare content bevat: De Cavalry Coat - gedragen door Sovjettankbemanning tijdens de gehele oorlog. De met smeer- en vuilvlekken van zware machines besmeurde mix van suède en schaapswol beschermde de troepen tegen de kou. (Beschikbaar voor de Soviet Tank Commander en Crewman)