Hela
Kleine helden beginnen aan een groot avontuur in ‘Hela’ Zie de wereld door de ogen van een dappere muis in Hela, een betoverend coöperatief 3D-avonturenspel. Verken adembenemende Scandinavische landschappen, los puzzels op en wees een kracht voor het goede in een land waarin hartverwarmende verhalen en de schoonheid van de natuur met elkaar verweven zijn. Wanneer een aardige heks ziek wordt, gaan haar metgezellen op reis om haar leven te redden. Als een kleine, moedige muis moet je eropuit trekken, ingrediënten verzamelen en magische drankjes brouwen om haar kracht te herstellen. Samen op reis Hela moedigt je aan om samen te werken en de uitdagingen die voor je liggen te overwinnen. Speel solo of met vrienden via lokale split-screen multiplayer of online coöp, terwijl je samen door weelderige, levendige landschappen trekt, variërend van ruige bergpaden en magische bossen tot rustige meren. Verken en creëer je eigen verhaal Ga volledig op in deze betoverende wereld terwijl je door de lucht zweeft, voorwerpen verzamelt, puzzels oplost en de uitdagingen van de natuur aangaat. Hoe meer je verkent, hoe meer verhaalfragmenten je ontdekt. Weef je eigen verhaal door goede daden te verrichten en voel hoe je impact door de wereld heen golft.