Headlander
Jij bent de laatste mens en het enige wat nog van je over is, is een hoofd. Op zoek naar aanwijzingen naar je verleden, moet je door een vijandige wereld van machines reizen via een speciale helm. Daarmee kun je je vastklampen aan robotische gastlichamen en de besturing daarvan overnemen. Je springt van het ene lichaam naar het andere en komt erachter dat niet alles is wat het lijkt. Het lot van de mensheid moet nog bepaald worden...