Harry Potter: Quidditch Champions deluxe-editie
Stijg op voor je volgende avontuur! Duik in de betoverende wereld van zwerkbal en speel in je eentje, of deel de magie met vrienden en familie. En houd je Goudgrijp-kluis maar dicht, want er zijn geen microtransacties! De deluxe-editie bevat: - Afdeling Griffoendor-pakket - Afdeling Huffelpuf-pakket - Afdeling Zwadderich-pakket - Afdeling Ravenklauw-pakket - 2000 goud JE ZWERKBALDROMEN KOMEN UIT Speel als een van de klassieke posities - jager, zoeker, wachter of drijver - die allemaal een unieke speelstijl hebben. Zweef door legendarische zwerkbal-arena's en kaarten met nooit eerder vertoonde gebieden uit de tovenaarswereld. MEERDERE MANIEREN OM TE SPELEN Met het speltype carrière, vriendschappelijke wedstrijden en een PvP-stand kun je de zwerkbalpret op verschillende manieren beleven. Speel solo of met teams van maximaal drie vrienden in online coöp, of in competitieve online wedstrijden tegen andere teams. JOUW ZWERKBAL OP JOUW MANIER Stijg in niveau en pas je speelstijl op elke positie aan. Kies een andere vliegstijl door van bezem te wisselen. Met cosmetische aanpassingsopties en iconische personages kun je jezelf laten zien in de game.