Harran Inmate Bundle
Het moment is aangebroken om uit te breken en mee te doen met de slachting buiten de gevangenismuren! Word de Voortvluchtige met de nieuwe oranje outfit die gevaar uitstraalt en kruip achter het stuur van de nieuwe buggy genaamd Anarchie. Je ontvangt ook nieuwe blauwdrukken voor wapens. Met je vertrouwde Mes van de gevangene (een mes dat extra schade aanricht) kun je je vijanden opensnijden, terwijl je ze met het Harran gevangene-geweer (een automatisch wapen met een groter magazijn, geweldig voor korte afstanden) doorzeeft met kogels. Daarnaast kun je ook een van de eenhandige contactwapens gebruiken om een krachtige moersleutel (De kus van de gevangene) te maken, aangepast aan jouw niveau. Let op, de lak voor de buggy vereist het uitbreidingspakket Dying Light: The Following.