Hardware DLC
Verander uw winkel in een DIY-paradijs met de Hardware DLC! Bied uw klanten een verscheidenheid aan essentiële gereedschappen en artikelen voor huisverbetering, waaronder multitools, schroevendraaiers, meetinstrumenten, spijkerpakketten, lijmpistolen, muurhaken, kabelclips, montagetape, draagbare gereedschapskisten, inbussleutelsets en nog veel meer. Breng praktische, doe-het-zelf-vriendelijke producten naar uw schappen en maak van uw supermarkt een vaste plek voor alledaagse hardwarebehoeften.